سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
دریادار پاسدار علی فدوی

حوزه/ دریادار فدوی در هشتمین آیین اعطای جایزه ملی شهید رهنمون گفت: به رغم تمامی توطئه ها و فشارهای همه جانبه دشمنان ، امروز انقلاب اسلامی با قدرت ، اقتدار و بالنده به پیش می رود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، دریادار پاسدار علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه، در هشتمین آیین اعطای جایزه ملی شهید رهنمون، با گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی(ره) و شهدای والامقام اظهار کرد: به رغم تمامی توطئه ها و فشارهای همه جانبه دشمنان طی ۴ دهه اخیر علیه انقلاب اسلامی، امروز انقلاب اسلامی با قدرت ، اقتدار و بالنده به پیش می رود.

وی افزود: در طول ۴۲ سال انقلاب اسلامی ملت ایران و تمامی دلسوزان انقلاب اسلامی به تکالیف خود عمل کرده اند و با وجود توانمندی های مادی جبهه کفر و دشمنان، نتایج و دستاوردهای عظیمی برای انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رقم خورده است.

دریادار فدوی با اشاره به توانمندی ها و ظرفیت های حوزه درمان در کشورمان اظهار کرد: امروز قابلیت های حوزه درمان و امداد ظرفیتی اطمینان بخش را برای تمامی تلاشگران در عرصه های مختلف فراهم کرده است.

وی افزود: مقایسه کشته شدگان در جنگ های دنیا با آمار شهدای والامقام دفاع مقدس بیانگر لطف و رحمت الهی و مجاهدت های ایثارگرانه تلاشگران عرصه امداد و درمان در جبهه ها بود که با کمترین زمان مجروحان مورد رسیدگی قرار می گرفتند و بحمدالله این ظرفیت های مطلوب روز به روز رشد و ارتقا یافته است.

جانشین فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه امروز وضعیت سلامت ، پزشکی و درمان ما قابل مقایسه با گذشته نیست گفت: امروز در عرصه پزشکی تخصصی در لبه تکنولوژی دنیا قرار داریم  و تمامی امور تخصصی پزشکی در کشورمان وجود دارد و خدمات ارزشمندی در تمامی حوزه ها به ملت ایران ارائه می شود.

سردار فدوی در ادامه افزود: مدعیان علم و تکنولوژی در اوضاع جدید با چالش های زیادی مواجه شده اند و رسانه های آنها تصاویری از رهاسازی بیماران را منتشر کرده اند اما با وجود تمامی کاستی ها و مشکلات رسیدگی به وضع بیماران در شرایط کرونایی در کشورمان به نحو مطلوبی صورت می پذیرد و این مهم مرهون مجاهدت کادر درمان و سیستم مدیریت و همراهی مردم است.

جانشین فرمانده کل سپاه در پایان تصریح کرد: امروز در تمامی حوزه ها بیش از ۴۰ سال تجربه اندوخته ایم و ظرفیت ها و توانمندی های ما در تمامی حوزه ها از قبیل حوزه سلامت ، درمان و پزشکی رشد و پیشرفت چشمگیری نسبت به اوایل پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس یافته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha